اتصال به جهان بیرون با VPN

unlimited-internet

با استفاده از VPN به جهان متصل شوید و هیچ محدودیتی در دسترسی به اطلاعات نداشته باشید

unlimited-internet

با شبکه جهانی زندگی به مرحله دیگری رفته است حتی مردم در نواحی روستایی درباره اهمیت VPN می دانند. همانطور که تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، نگرانی های مشکلات امنیتی نیز شدید تر می شود. هر شخص و همنیطور سازمان می خواهد تا اطلاعات خود را محرمانه نگه دارد. اما ضروریاتی وجود دارد که سازمان ها را برای اهداف تجاری متصل به بیرون از مرزها نگه می دارد. امنیت این اتصال به جهان بیرون بر روی شبکه از طریق خرید کریو VPN یا شبکه خصوصی مجازی بدست می آید.

مفهموم تکنولوژی VPN نیازهای سازمان ها را تامین می کند اما همچنان محدودیت هایی روی دسترسی داده ها وجود دارد. کشورهایی مانند ایالات متحده بسیاری از رسانه های اجتماعی را مسدود کرده اند تا از درون کشور قابل دسترسی باشد. این می تواند نتیجه مقررات یا سیاست های و استانداردهایی باشد که با آنها موافقت شده است. وب سایت های مسدود شده می تواند از طریق سرویس های VPN حتی خارج از کشور نیز قابل دسترس باشد. برای مثال کشوری مانند بلغارستان در شرق اروپا قرار دارد قابل به دسترسی به وب سایت های بازی خواهد بود که در خارج از ایالات متحده مسدود شده اند. این محدودیت ها بر اساس آدرس IP کامپیوتر از موقعیت مکانی تعیین می شود که از آنجا سعی به ایجاد اتصال و دسترسی می گردد. اما با خرید VPN آدرس IP شما پنهان می شود یا آدرس شما را در کشوری نشان می دهد که امکان دسترسی به سایت های مسدود شده را دارد.

دسترسی به سایت ها بدون خرید سرویس های کریو VPN موجب قرار گرفتن آدرس IP در لیست سیاه خواهد شد. سرویس های نرم افزاری بسیار زیادی وجود دارد که خدمات فوق العاده ای با هزینه های مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند. این نرم افزارها آدرس IP را متصل به سرور از کشورهای مختلف نگه می دارند و موقعیت مکانی شما را از مکان های دیگری به جز محل فعلی نشان می دهد. این ویژگی این امکان را بوجود می آورد تا کاربر دسترسی کاملی بر روی وب سایت های مسدود شده را بدست آورد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online