رفع محدودیت سانسور با خرید VPN

VPN for iran

ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم. جایی که اینترنت یک بخش جدا نشدنی از زندگی روزمره ما است. هر روز ما وب سایت هایی را برای بدست آوردن اطلاعات مرور می کنیم یا از اینترنت برای استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم. بنابراین می توانیم بگوییم این برای مردم آزادی است که از هر نقطه ای به اینترنت متصل شوند.

اما برخی کشورها وجود دارند که محدودیت هایی برای این آزادی قرار داده اند. ایران یکی از آن کشورها است. ایران یکی از کشورهایی است که قویترین سانسور اینترنتی را بر روی نت قرار داده است.

VPN for iran

دلایل پشت برخی از محدودیت ها:

اصلی ترین دلیل این محدودیت ها سانسور است. بسیاری از اوقات مردم ایران از طریق این رسانه های اجتماعی دور هم جمع می شوند. بنابراین دولت آن را مورد توجه قرار داده و محدودیت ها را بر روی اینترنت اعمال می کند.

آنها چطور این محدودیت ها را قرار می دهند:

آنها محدودیت ها را با مسدود کردن آدرس های IP قرار می دهند. یا می توانیم بگوییم دولت محدودیت را بر روی مردمی قرار می دهد که در ایران زندگی می کنند یا از آدرس IP ایرانی استفاده می کند. بنابراین اگر کسی بتواند آدرس IP را که تنها هویت از موقعیت مکانی کاربر است را تغییر دهد، می تواند از سایت های مسدود شده استفاده کند.

راه تغییر آدرس IP:

بهترین راه برای تغییر آدرس IP استفاده از سرویس VPN است. VPN یا شبکه خصوصی مجازی راهی است که توسط آن می توان آدرس IP را به طور مکرر تغییر داد. همچنین شما می توانید خودتان را در اینترنت ناشناس کنید. با استفاده از VPN شما می توانید آدرس های IP هر کشوری را بدست آورید بنابراین می توانید به هر سایت مسدود شده با استفاده از آنها دست یابید.

VPN چطور کار می کند؟

VPN یک سرور میانی بین دستگاه شما و سایت هدف است. بنابراین هنگامیکه شما از VPN استفاده می کنید، آن سایت شما را از مکانی می بیندکه VPN ارائه شده است.خرید VPN را میتوانید در parsvpn.online انجام دهید.

چطور در ایران VPN بخرید:

برای خرید VPN در ایران ممکن است با برخی از مشکلات موجه شوید زیرا بسیاری از سیستم های پرداخت امریکایی در آنجا کار نمی کنند. بنابراین می توانید از راه های دیگر برای خرید VPN استفاده کنید.

  • اگر شما قصد بازدید از ایران را دارید، می توانید قبل از سفر به این کشور VPN را بخرید.
  • اگر شما در حال حاضر در ایران هستید می توانید از دوستانتان در خارج از کشور بخواهید برای شما VPN خریداری کنند.
  • شما می توانید VPN را از طریق کارت اعتباری از کشورهای دیگر خریداری کنید.

برترین سرویس های VPN در ایران

VPN Providers for iran

در اینجا لیست بهترین وی پی ان ها ویژه ایران را آورده ایم . اما در نهایت خرید VPN و خرید کریو را از سایت parsvpn.online پیشنهاد میکنیم.